شخصیت جایزه امارات حریم هوایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

شخصیت: جایزه امارات حریم هوایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد

رسانه‌های هلندی گزارش داده‌اند: علی معتمد نام مستعار محمدرضا کلاهی صمدی، عامل یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی در تاریخ کشور عزیزمان ایران بوده است که در سال 201

عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد

عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد

عبارات مهم : ایران

رسانه های هلندی گزارش داده اند: علی معتمد نام مستعار محمدرضا کلاهی صمدی، عامل یکی از بزرگ ترین حملات تروریستی در تاریخ کشور عزیزمان ایران بوده است که در سال 2015 در هلند کشته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پارول هلند، علی معتمد مرد ایرانی که در سال 2015 در شهر المیره هلند کشته شد، به احتمال قریب به یقین همان محمدرضا کلاهی صمدی است که در 28 ژوئن سال 1981 با حمله به دفتر حزب جمهوری اسلامی در پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از بزرگ ترین حملات تروریستی تاریخی کشور عزیزمان ایران را به وجود آورد.

محمدرضا کلاهی صمدی که عضو گروهک تروریستی منافقین بود، با نام مستعار علی معتمد در المیره زندگی می کرد و متخصص برق بود. وی پیشتر به علت کارها تروریستی اش در کشور عزیزمان ایران به اعدام محکوم شده است بود.

عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد

روز هفتم تیر 1360 در ساعت 21 انفجار مهیبی در ساختمان مرکزی حزب جمهموری اسلامی در بهارستان روی داد که بر اثر شدت انفجار قسمت هایی از ساختمان فروریخت و موجب شهادت ده ها تن از مقامات مملکتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و چند تن از وزرا شد.

در این بین عامل مهم انفجار حزب جمهوری اسلامی یعنی محمدرضا کلاهی توانست با فرار از مهلکه از کشور بگریزد و همچنان در خفا در کشورهای اروپایی زندگی کند. در ابتدا گمان می رفت که او نیز در انفجار کشته شده است ولی بعد از تحقیقات مشخص شد که عامل مهم بمب گذاری خود کلاهی بوده است.

رسانه‌های هلندی گزارش داده‌اند: علی معتمد نام مستعار محمدرضا کلاهی صمدی، عامل یکی از بزرگ‌ترین حملات تروریستی در تاریخ کشور عزیزمان ایران بوده است که در سال 201

محمدرضا کلاهی بعد از پیروزی انقلاب به گروهک تروریستی منافقین پیوست و با حفظ این عضویت، ابتدا پاسدار کمیته انقلاب اسلامی خیابان پاستور شد و بعد با هدایت سازمان، به داخل حزب جمهوری اسلامی راه پیدا کرد. او در حزب ارتقاء یافت و مسوول دعوت ها جهت کنفرانس ها و میزگردها و جلسات شد، ضمن آنکه مسوول حفاظت حزب نیز شد.

وی بمب را با کیف دستی خود به داخل جلسه حزب جمهوری اسلامی واقع در نزدیکی چهارراه سرچشمه پایتخت کشور عزیزمان ایران انتقال داد و دقایقی قبل از انفجار، از ساختمان حزب خارج شد. بعد از انفجار نیز مدتی در منزل یکی از اعضای شرکت متبوع خود مخفی شد و نهایتا از طریق مرزهای غربی کشور به عراق انتقال یافته شد و سپس به اروپا فرار کرد.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | انفجار | ایرانی | محمدرضا | ساختمان | تروریستی | انقلاب اسلامی | حملات تروریستی | مجلس شورای اسلامی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار