شخصیت جایزه امارات حریم هوایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

شخصیت: جایزه امارات حریم هوایی اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات آیا قرار است کی روش از کشور عزیزمان ایران برود؟

مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند کی روش اینجا می ماند و رسانه های خارجی از رفتنش می نویسند.

آیا قرار است کی روش از کشور عزیزمان ایران برود؟

آیا قرار است کی روش از کشور عزیزمان ایران برود؟

عبارات مهم : ایران

مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند کی روش اینجا می ماند و رسانه های خارجی از رفتنش می نویسند.

به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی بعد از بزرگترین موفقیت کسب شده است تاریخ کشور عزیزمان ایران در جام جهانی در پایین ترین سطح از محبوبیت قرار گرفته هست. طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) در حمایت از علی کریمی و برانکو ، بعد از بردهای تیم های دیگر آسیایی در جام جهانی و بازی های زیبای ژاپن ، دیگر این سبک فوتبال ارائه شده است از سوی تیم ملی زیر نظر کی روش را خالی از حس افتخار می دانند.

دعواها و بلواهای ایجاد شده است هم مزید بر علت شده است تا سرمربی را گوشه رینگ برده باشند. با این وجود در فاصله 6 ماه به جام ملتهای آسیا ، گزینه عبور از کی روش شاید یکی از بدترین گزینش هاست. تازه اینکه کی روش بر اساس توان فوتبالی کشور عزیزمان ایران و سطحی از آماده سازی که می شد برایش در نظر گرفت ، تیمی ساخته با عالی ترین راندمان. تقریبا همه تیم هایی که برابر اسپانیا بازی کردند ، با همین استراتژی به نتیجه رسیدند و حتی ژاپن هم تقریبا فلسفه فوتبالش چیزی شبیه به فلسفه در نظر گرفته شده است از سوی تیم ملی کشور عزیزمان ایران بود ، حالا با کمی جسارت هجومی بیشتر.

آیا قرار است کی روش از کشور عزیزمان ایران برود؟

در این شرایط ولی بحث اساسی ، ماندن یا نماندن سرمربی هست. اگرچه او گفته بود جهت شش ماه در کشور عزیزمان ایران نمی ماند ولی مذاکرات حین مسابقه های کشور عزیزمان ایران موجب شد تا دو طرف به نقطه یکسان جهت ماندن برسند.

این ولی منجر به عقد قرارداد نشد. در بازگشت کی روش به کشور عزیزمان ایران ولی این گمانه زنی که او می ماند ، در دل دعواهای با برانکو ، قوت بیشتری گرفت ولی باز هم به نتیجه قطعی نرسید. او تقریبا یک هفته است که کشور عزیزمان ایران مانده ولی دو طرف هنوز برگه ای امضا نکرده اند.

مسئولان فدراسیون فوتبال می گویند کی روش اینجا می ماند و رسانه های خارجی از رفتنش می نویسند.

بحث راجع به پیشنهادهای خارجی که دارد ، کم نیستند ولی خود سرمربی اقلا نقشه راه آینده فوتبال کشور عزیزمان ایران جهت قهرمانی در جام ملتهای آسیا بعد از 42 سال را ترسیم می کند. هر روز جلسات طولانی با دستیارانش دارد جهت طراحی سبک بازی و اردوهای آماده سازی.

در این شرایط شاید تنها عاملی که باعث قطع این همکاری شود ، احتمالا عدم توافق حرفه ای بر سر نحوه آماده سازی تیم ملی خواهد بود. بی تردید ماندن کی روش در راس کادرفنی تیم ملی کشور عزیزمان ایران تغییری در سبک بازی و فلسفه بازی ما ایجاد نخواهد کرد. او همچنان بنای بازی اش را بر ندادن وقت به حریفان و استفاده از وقت ها خواهد گذاشت. البته شاید این بار در جام ملتها ، سبک بازی مان بشود سبک بازی با کره یا ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی ، نه سبک بازی با تیم ملی اسپانیا و پرتغال.

احتمال رفتن کی روش از کشور عزیزمان ایران ، خیلی زیاد نیست چون اقلا خود کی روش هم خیلی دوست دارد این جدایی با یک افتخار بزرگ همراه باشد . با یک جام . چیزی که می داند جهت دستیابی به آن مسیری سخت در پیش دارد ولی چاره ای هم جهت رسیدن به این عنوان غیر از یک بار برنامه سازی کامل ندارد. چون این بار هر اتفاقی غیر از قهرمانی باعث نمی شود که او محبوبیتش را در فوتبال کشور عزیزمان ایران باقی نگه دارد!

آیا قرار است کی روش از کشور عزیزمان ایران برود؟

واژه های کلیدی: ایران | سرمربی | فوتبال | فوتبالی | جام جهانی | سرمربی تیم ملی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار